söndag 11 december 2011

Utedass 2011


4 kommentarer:

  1. Har inte tänkt på om du fota dass innan men det skulle ju kunna bli ett härligt projekt!
    Förra sommaren var jag och besökte min mammas föräldrarhem igen. Det var många år sedan jag varit där senast. Då fanns det bara utedasset att gå till men numera fanns det toalett inomhus. Jag gick i alla fall och kollade in dasset. Ett av det starkaste minnet var att där fanns flera hål. Ett vuxenhål och två barnhål. När de byggde det var det en stor familj som bodde i huset så det behövdes förmodligen. //Katja

    SvaraRadera
  2. Jo, jag har tagit en del. Men de har inte blivit bra. Tycker det är lite kul med utedass. Har också minnen från dass med flera hål.Det var jag som skrev uppdrag dass på fotoklubben. Var det inte du som fick det?

    SvaraRadera
  3. Åh, va fina bilder Malin!!
    Vi har utedass på baksidan hemma, kanske ska fota det innan vi ska riva det !!

    SvaraRadera