söndag 3 april 2011

Vilske kleva i kväll







8 kommentarer:

  1. Visst har det varit en härlig fotohelg. För jag förmodar att dessa är från helgen som var. Dimman som ligger så fint och skapar ett härligt dunkel över bilderna. Jag hoppas på fler sådana dagar.
    //Katja

    SvaraRadera
  2. Vi var och hälsade på en släkting i Floby och på väg hem letaade vi efter en stuga som mina föräldrar hyrde när jag var som barn. Som tur var hade jag kameran i bilen, men tyvärr inte de rätta kläderna. Hade gärna varit ute och fotograferat några timmar till. Tycker om
    dimman,hoppas också på fler såna dagar. Barnen var nästan lite rädda...

    SvaraRadera
  3. Jag tycker om den här bildsviten. Känns helt rätt att du valde att fota i svartvitt. Bilderna förmedlar en känsla av mystik och kanske övergivenhet. Gillar särskilt den sista bilden där trädet påminner om ett stort troll som sträcker sina grenar över bäcken.

    SvaraRadera
  4. Tycker också om dina bilder,känner kalla kårar utmed ryggen,väntar på att nått skrämmande ska dyka upp när som helst. Härligt kusligt! Mother!

    SvaraRadera
  5. Bra bilder Malin! Gillar att fotona är svartvita. Skapar en mystisk känsla. /Nina

    SvaraRadera
  6. Mycket fin bidsvit som gjorde sig perfekt i svartvitt!

    SvaraRadera
  7. Väldigt fina bilder att njuta av!!
    Håller med Sven-Evan, svartvitt gör dessa bilder väldigt uttrycksfulla. Fin känsla, bra exponerat!

    Mycket bra Malin :)

    //Malin Hellesø

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder! Känns som om du fotat min barndom,på nåt vis. Inte för det kusliga, utan motiven och det svartvita.

    SvaraRadera