lördag 20 november 2010

Jul på Liseberg





Snurrande julgran





7 kommentarer:

  1. Hej Malin,
    kul att se dig som fotograf. Fantastiska bilder från Liseberg, speciellt den snurrande julgranen! Den blå granen har också potential. Det var länge sedan men när jag surfade runt här på Mullsjö fotoklubbs sida så hittade jag flera bekanta namn. Och dina bilder kunde jag inte låta bli att kommentera. Kanske blir det ett besök på fotofestivalen. Till dess, fortsätt testa annat än auto.
    Calle Fredin, Falkenbergs fotoklubb (fd "Björkstigenbo")

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder!
    Pappa

    SvaraRadera
  3. Tack!
    Vad kul att se dig här Calle! Tittade på dina bilder. Jättefina! Kunde ej kommentera då jag ej är medlem. Tycker särskilt om bilden med spiraltrappan.

    SvaraRadera
  4. Kanonfina bilder Malin. Gillar speciellt de tre översta, härliga färger.

    SvaraRadera
  5. Jag fastnade för din snurrande gran.
    Himla bra fart är det i den men man ser
    ändå glittret från pyntet.
    Även bilden från åkattraktionen framför
    berg o dalbanan var spännande.
    Gissar att det är bilarna strålkastare man ser.
    (Jukebox.)
    Mvh Katja

    SvaraRadera
  6. Tack! Hade gärna velat haft dem på utställningen, men hann ej framkalla dem i tid.

    SvaraRadera